Ruotsin opiskelu

Ruotsin opiskelu
10.5.2011 15:07
jenniina
30

Hei kaikkkki! Mitä ootte mieltä, kannattaako lähteä opiskelemaan ruotsiksi ruotsia vai opiskella suomessa (ei suomen ruotsalaisena) ruotsia?

RE: Ruotsin opiskelu
10.5.2011 15:09
muikku
30

no mie lähtisin kyllä ihan suomessa opiskelemaan... jos vaikka haluat esim tulkiksi niin suomessa on varmaan soveltuvammat koulutukset!

10.5.2011 15:10
hallppp
30

no ruotsiin tottakai!! maassa maan tavalla, siellä sen oppii!

10.5.2011 15:11
Jasu
30

Minä opiskelen ruotsissa ruotsia ja olen suomen ruotsalainen, tavoitteena ruotsin opettajan työ =)) tänne kaikki vaan!

10.5.2011 15:12
Klasu
30

minä suosittelesin kyllä myöskin ruotsin opiskelua ihan suomesta käsin jos olet äidinkieleltäsi suomalainen =D

12.5.2011 10:26
vitaminwater
6

No mä oot itse ihan täysin suomalainen, ja oon nyt hakenut opiskelemaan ensi syksyksi Ruotsiin ja siis ruotsiksi. Jännittää kyllä tosi paljon et miten tuun pärjäämään. Puhun tällä hetkellä ihan ok:sti ruotsia ja kirjotan ja luen vähän paremmin, ylppäreistä sain B-ruotsista L:n. Uskon kuitenkin, että nopsaa se kielitaito paranee kunhan kieltä vaan rohkeasti käyttää joka päivä. Niin mulla jenkeissäkin kävi kun sinne lähdin, tosin silloin ennen lähtöä osasin enkkua paremmin kuin nyt ruotsia. Mutta sinne nyt toivottavasti mennää, meni syteen tai saveen:)

Oletko kiinnostunut tästä keskustelusta: Ruotsin opiskelu? Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi saat jatkossa viestin suoraan sähköpostiisi joka kerta kun keskusteluun tulee uusia lisäyksiä.

Kysy Studentum.fi:ltä!

Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi tulet jatkossa saamaan kuukausittaisen uutiskirjeemme.
Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät

Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät