Terveydenhoitajan lisäopinnot psykiatriseksi sairaanhoitajaksi

Terveydenhoitajan lisäopinnot psykiatriseksi sairaanhoitajaksi
15.11.2010 9:25
Sartsa
1

Minulla on opistoasteen terveydenhoitajan koulutus, valmistuin 1994. Minua kiinnostaisi opiskella psykiatrisen sairaanhoitajan pätevyys ja jatkaa siitä mahdollisesti psykoterapia-opintoihin. Olen yrittänyt etsiä psyk.sh -koulutusta, tuloksetta. Täytyykö sairaanhoitaja-opinnot aloittaa aivan alusta ja joitakin kursseja hyväksiluetaan vai kuinka menettelen? Asun Espoossa, missä olisi lähin koulutuspaikka (opiskelisin työn ohessa)?

Kiitos informaatiosta!

RE: Terveydenhoitajan lisäopinnot psykiatriseksi sairaanhoitajaksi
3.2.2011 14:36
fanny
13

Käsittääkseni et tarvitse, vaan psykoterapeutiksi voit kouluttautua vaikka työn ohessa! Kysyisin ehkä kumminkin vielä suoraan oppilaitoksesta joka koulutusta järjestää, heillä on usein alan ammattitaito tällaisissakin kysymyksissä..... Onnea!

Oletko kiinnostunut tästä keskustelusta: Terveydenhoitajan lisäopinnot psykiatriseksi sairaanhoitajaksi? Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi saat jatkossa viestin suoraan sähköpostiisi joka kerta kun keskusteluun tulee uusia lisäyksiä.

Kysy Studentum.fi:ltä!

Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi tulet jatkossa saamaan kuukausittaisen uutiskirjeemme.
Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät

Ole ystävällinen ja täytä kaikki pakolliset kentät