paikassa Sydney
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

UNSW Sydney

Opiskele Sydneyssä arvostetussa New South Walesin yliopistossa (UNSW Sydney). Tämä on ehdottomasti yksi Australian parhaista yliopistoista. UNSW Sydney on osa Group of Eightia, joka vastaa Yhdysvaltojen Ivy League -tapahtumaa. UNSW Sydney kuuluu maailman 10–15 parhaimman yliopiston joukkoon liiketoiminnan ja tekniikan aloilla. UNSW Sydney on useita kertoja nimitetty yliopistoksi, josta työnantajat kaikkein mieluiten työllistävät. Opiskelitpa lukukauden tai kokonaisen tutkinnon täällä, se näyttää taatusti hyvältä CV: ssäsi.

New South Walesin yliopistossa on yli 50 000 opiskelijaa, joista noin 11 000 on kansainvälisiä opiskelijoita 120 eri maasta. Siksi yliopisto tarjoaa laajan valikoiman korkealaatuista koulutusta ja kursseja. Koulussa ja sen ulkopuolella on paljon tapahtumia ja aktiviteettien määrä on lähes rajaton. UNSW sijaitsee erinomaisella paikalla Sydneyssä, lähellä kaupungin parhaita rantoja, surffausmahdollisuuksia ja tietysti vilkasta ja värikästä keskustaa!

4 syytä opiskella UNSW Sydneyssä

• Yliopisto on siijoitettu yhdeksi maailman 45 parhaasta yliopistosta ja se on Group of Eight -ryhmän jäsen.
  • Yliopisto kuuluu maailman kymmenen parhaan joukoon liiketoiminnan alalla ja 15 maailman parhaan joukkoon tekniikan alalla. Näiden lisäksi yliopistolla on korkeita sijoituksia muillakin aloilla.
  • UNSW Sydneyn kurssit ja koulutukset ovat erittäin korkeatasoisia.
  • Yliopistolla on täydellinen sijainti upeassa Sydneyn metropolissa, lähellä sekä rantoja että kaupungin keskustaa.

Kiinnostuitko opiskelusta UNSW Sydneyssä?

Jos kiinnostuit opiskelusta ja haluaisit kuulla lisää tai kaipaat apua hakemisessa, voit lähettää meille yhteydenottopyynnön.

Hakeminen

Toimimme yhteistyössä joidenkin ulkomaisten oppilaitosten kanssa ja autamme sinua maksutta niihin opiskelemaan hakemisessa. Ota meihin yhteyttä ja kysy lisää!

Kurssimaksut

Kurssimaksut 2023

Undergraduate Study Abroad (1–2 lukukautta)
3 kurssia: 9990 AUD / lukukausi.
Räätälöity lukukausi, 4 kurssia: 13 320 AUD / lukukausi.

Postgraduate Study Abroad (1–2 lukukautta)
3 kurssia: 10 560 AUD / lukukausi.
Räätälöity lukukausi, 4 kurssia: 14 080 AUD / lukukausi.

Bachelor- ja Master degree -tutkinnot
Kurssimaksut vaihtelevat valitsemasi koulutusohjelman perusteella. Yleisesti kustannukset vaihtelevat 37 680 AUD  ja 50 000 AUD välillä / lukuvuosi

Nämä ovat UNSW Sydneyn maksuja. Me autamme sinua hakuprosessissa maksutta.

Asuminen

UNSW Sydney tarjoaa laajan valikoiman majoitusvaihtoehtoja ja yliopisto auttaa sinua löytämään sinulle parhaiten sopivan majoituksen. Majoitusvaihtoehtoja löytyy sekä kampukselta että sen ulkopuolelta.

Monet opiskelijat haluavat myös asua kimppakämpissä kampuksen ulkopuolella. Tämä vaihtoehto on usein hieman halvempi.

Lukuvuosi

Lukuvuosi 2023 Bachelor & Master

• Lukukausi 1: 13. helmikuuta – 12. toukokuuta
  • Lukukausi 2: 29. toukokuuta – 24. elokuuta
  • Lukukausi 3: 17. syyskuuta – 7. joulukuuta

Lukuvuosi 2023 Study Abroad

• Lukukausi 1, räätälöity lukukausi (4 kurssia): 3. tammikuuta – 11. toukokuuta
  • Lukukausi 1 (3 kurssia): 13. helmikuuta – 11. toukokuuta
  • Lukukausi 2 (3 kurssia): 29. toukokuuta  –  14. elokuuta
  • Lukukausi 3, räätälöity lukukausi (4 kurssia): 14. elokuuta – 7. joulukuuta
  • Lukukausi 3 (3 kurssia): 11 syyskuuta – 7 joulukuuta

Huomaa, että sinun on oltava paikalla noin viikkoa ennen kurssin alkua koulun pakollisella johdantoviikolla.

Koulutukset

Koulutukset Paikkakunta
Master’s degree (1–2 vuotta) Sydney

Request information