paikassa Helsinki
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

Business College Helsinki

Business College Helsinki (ent. Suomen Liikemiesten Kauppaopisto) tarjoaa liiketoiminnan (merkonomit) sekä tieto- ja viestintätekniikan koulutusta sekä suomeksi että englanniksi näiden alojen suurimpana suomalaisena kouluttajana. Oppilaitoksessa voi suorittaa myös kaksoistutkinnon (merkonomi/tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto + ylioppilas). Business College Helsingillä on laaja koulutustarjonta, laadukas opetus ja ohjaus sekä hyvät yhteydet työelämään. Oppilaitoksessa opiskelee tieto- ja viestintätekniikan ammattiin sekä merkonomiksi yhteensä noin 2 800 opiskelijaa.

Perustutkinnot merkonomi ja tieto- ja viestintätekniikka ovat monipuolisia tutkintoja, joista pääset jatkamaan suoraan työelämään tai jatko-opiskelemaan. Liiketoiminnan perustutkinto sekä tieto- ja viestintätekniikan perustutkintokoulutukset ovat käytännönläheistä ja työelämälähtöistä. Merkonomiksi tai tieto- ja viestintätekniikan ammattiin voit opiskella peruskoulun jälkeen, kaksoistutkintona, oman työn ohessa aikuiskoulutuksena tai lukion tai ammatillisen perustutkinnon jälkeen 1–2 vuodessa.

Perustutkintojen lisäksi tarjontaan kuuluvat työn ohessa opiskeltavat ammattitutkinnot, erikoisammattitutkinnot ja täydennyskoulutus. Business College Helsinki toteuttaa joustavasti aikuiskoulutusta, joka mahdollistaa omassa ammatissa kehittymisen, uralla etenemisen tai päätoimisen opiskelun kautta uudelleenkouluttautumisen.

Oppilaitoksen tilat sijaitsevat hyvien liikenneyhteyksien varrella Pasilan rautatieaseman ja kauppakeskus Triplan välittömässä läheisyydessä, Messukeskuksen naapurissa.

Tervetuloa opiskelemaan Business College Helsinkiin!

Haluatko lisätietoa Business College Helsingin koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa Business College Helsingin koulutustarjonnasta ja opintojen sisällöstä alla olevasta koulutuslistauksesta. Jokaisen koulutusesittelyn yhteydessä sinulla on mahdollisuus lähettää Business College Helsingille yhteydenottopyyntö ja saada vastauksia opintojen aloittamiseen liittyviin kysymyksiisi.

Videoesittely

Koulutukset

Haluatko tietää lisää oppilaitoksesta Business College Helsinki? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

Rautatieläisenkatu 5
00520 Helsinki