Sivuston käyttötapa: Mobiili

Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus (ylempi AMK)

Haaga-Helia
Yhteenveto
1,5–3 vuotta
Elokuussa 2019
   
Monimuotokoulutus
Helsinki
Ylemmät AMK-tutkinnot

Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus (ylempi AMK)

Palveluliiketoiminnan johtamisen koulutus | YAMK

Palveluliiketoiminnan johtamisen koulutus | YAMK

Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus antaa valmiudet toimia vaativissa asiantuntija-, kehitys- ja esimiestehtävissä palvelualoilla, esimerkiksi matkailu-, hotelli- ja ravintolaliiketoiminnassa.

Koulutus sopii restonomin (AMK), tradenomin (AMK) tai muun soveltuvan korkeakoulututkinnon suorittaneelle henkilölle, joka työskentelee palveluliiketoiminnan piirissä.

Lisäksi valmistuneet pystyvät kehittämään kilpailukykyisiä palvelutuotteita ja -konsepteja ja käyttämään uusia työkaluja ja -menetelmiä liiketoiminnan kehittämisessä

Suuntautumisvaihtoehdot

Elämystalous ja palveluiden kehittäminen

Valmistuessaan opiskelija osaa suunnitella, kehittää ja johtaa asiakasymmärrykseen perustuvia palveluja ja elämyksiä. Opiskelija osaa analysoida palvelujen taloudellista kannattavuutta ja hallitsee elämysten myynnin ja markkinoinnin. Hän omaksuu ratkaisukeskeisen ajattelutavan liiketoiminnan kehittäjänä globaalissa ja vastuullisessa organisaatiossa.

Strateginen ajattelu ja johtaminen

Valmistuessaan opiskelija osaa soveltaa, kehittää ja johtaa strategista ajattelua ja toimintamalleja kansainvälisessä ja muuttuvassa liiketoimintaympäristössä. Opinnot perehdyttävät erilaisiin strategian luomisen malleihin ennakoinnista toteutukseen. Opiskelija osaa myös arvioida ja huomioida sidosryhmien vaikutuksen strategiaan.

Johtajuus ja henkilöstövoimavarat

Valmistuessaan opiskelija osaa johtaa ja kehittää henkilöstövoimavaroja strategisesti.  Opinnot perehdyttävät organisaation johtamisen, työyhteisön ja työn kehittämisen teorioihin ja menetelmiin. Opiskelija osaa kehittää myös omaa johtajuusosaamistaan.

Asiakassuhteet ja myynti

Valmistuessaan opiskelija osaa johtaa ja kehittää myyntiä ja asiakaskokemusta. Opinnoissa opiskelija perehtyy monikanavaisiin myynnin ja asiakkuuksien kehittämisen malleihin erilaisissa toimintaympäristöissä. Oppimisympäristönä hyödynnetään Haaga-Helian digitaalisia Sales Lab- ja eComLab -ympäristöjä.

Digitaalinen markkinointi ja viestintä

Valmistuessaan opiskelija osaa kehittää ja johtaa markkinointia ja viestintää strategisesti. Opiskelija perehtyy datan käyttöön ja digitaalisiin ympäristöihin kehittäessään luovia ratkaisuja organisaation vuorovaikutukseen sidosryhmien kanssa.

Digital Business Opportunities (eng.)

This specialization prepares students to recognize and exploit new business opportunities of leading-edge digital technology. The student can assess the maturity of new technologies and apply them in business transformation. S/he masters digital service design methods based on customer experience.

Yrittäjyys ja liiketoiminnan suunnittelu

Valmistuessaan opiskelija osaa luoda liiketoimintasuunnitelman ja rakentaa liiketoimintaa edistävän verkoston. Opiskelija osaa hyödyntää innovointimenetelmiä, tunnistaa arvoa tuottavia liiketoimintamahdollisuuksia, luoda ideasta ratkaisun ja viedä sen markkinoille tuloksellisesti.

Koulutuksen toteutus

Opintojen alussa opiskelija tekee henkilökohtaisen opintosuunnitelman yhdessä ohjaajan kanssa. Opinnoissa voi siis keskittyä kokonaisuuksiin, jotka tukevat omia uratoiveita.

Tutkinto on suunniteltu suoritettavaksi työn ohessa 1,5–3 vuodessa. Opiskelu koostuu työelämälähtöisistä tehtävistä, lähitapaamisista ja opinnäytetyön tekemisestä. Lähitapaamiset toteutetaan pääsääntöisesti arki-iltoina ja viikonloppuina. Lisäksi osa lähitapaamisista toteutetaan koko päivän kestoisena intensiiviopetuksena. Opinnoissa hyödynnetään virtuaalisia oppimisympäristöjä. Tämä koulutus toteutetaan osin suomeksi ja osin englanniksi.

Hakeminen

Koulutukseen haetaan valtakunnallisessa yhteishaussa osoitteessa opintopolku.fi.

Tutkinto / todistus

Restonomi (ylempi AMK), Master of Hospitality Management

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus (ylempi AMK)? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

Haaga-Helia Twitterissä ja Facebookissa

Haaga-Helia

Haaga-Helia

» Haaga-Helia somessa

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu kouluttaa liike-elämän ja palveluelinkeinojen asiantuntijoita sekä tutkii ja kehittää näihin aloihin liittyvää osaamista ja toimintaa. Haluatko olla oman alasi asiantuntija? Haaga-helia tuntee elinkeinoelämän tarpeet ja muutokset – koulutuksesi vastaa ajankohtaisiin haasteisiin. Valmistut edelläkävijäksi, joka sekä hallitsee käytännön taidot että ymmärtää...


Lue lisää oppilaitoksesta Haaga-Helia ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Haaga-Helia

Ratapihantie 13
00520 Helsinki

 Näytä puhelinnumero
www.haaga-helia.fi

Tilaa lisätietoa

Tilataksesi lisätietoa koulutuksesta Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus (ylempi AMK) täytä seuraavat tiedot: