4,7 (7 Arvioinnit)

paikassa Joensuu
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

Joensuun Hierojakoulu

Joensuun Hierojakoulu on syksyllä 2014 perustettu hierojien koulutukseen erikoistunut oppilaitos. Joensuun Hierojakoulun hierojakoulutus tarjoaa näyttötutkintoon valmentavaa koulutusta. Lisäksi oppilaitos tarjoaa urheiluhierojan näyttötutkintoon valmentavaa koulutusta.

Hierojakoulutuksen lisäksi Joensuun Hierojakoulu tarjoaa asiakkaille opiskelijahieronta-, naprapaatin sekä fysioterapeutin palveluja. Oppilaiden lisäksi hierojina toimivat opettajat ja koulutetut hierojat. Joensuun Hierojakoulu toimii läheisessä yhteistyössä Lahden Hierojakoulun kanssa. Voit lukea lisää Lahden Hierojakoulun koulutuksista täältä.

Opiskelu Joensuun Hierojakoulussa

Opiskelu koostuu teoriaopinnoista sekä koululla suoritetuista asiakashieronnoista. Teoriaopinnoissa keskitytään hierontatekniikoiden lisäksi ihmisen anatomiaan ja terveyteen liittyviin kysymyksiin.

Koulutuksen aikana opitaan tunnistamaan ja käsittelemään hierojan kannalta tärkeimmät ihmisen lihakset. Lahden, Joensuun ja Lappeenrannan Hierojakoulujen opintosuunnitelmaan kuuluvat myös nivelten käsittely ja yleisimmät vaivat, hermoradat, mobilisoivat hierontatekniikat, triggerpisteiden käsittely, ultraääni ja laser-hoidot, sekä kylmä-lämpö -hoitotekniikat. Koulutukseen kuuluu myös yrittäjyysopinnot.

Hierojan ammatti

Hierojan työmahdollisuudet ovat monipuoliset: voit toimia esimerkiksi yrittäjänä tai työsuhteessa erilaisissa terveys- ja liikunta-alan sekä vapaa-ajan yhteisöissä. Työympäristönä voivat olla muun muassa kuntosalit, kodit tai hoitolaitokset. Suurin osa asiakkaista on aikuisia, mutta nuoria ja lapsia voi kohdata esimerkiksi tavoitteellista urheilua harrastavien joukkueiden parissa. Tällöin hieroja voi toimia lihashuoltotehtävissä.

Ihmiskeskeinen työskentely vaatii hierojalta hyviä asiakaspalvelutaitoja, mutta myös itsenäisyyttä. Jatkuvasti kehittyvä terveys- ja liikunta-ala vaatii hierojalta kehittymiskykyä, mutta mahdollistaa toimimisen alan aallonharjalla.

Haluatko lisätietoa Joensuun Hierojakoulun koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa Joensuun Hierojakoulun koulutustarjonnasta ja opintojen sisällöstä alla olevasta koulutuslistauksesta. Jokaisen koulutusesittelyn yhteydessä sinulla on mahdollisuus lähettää Joensuun Hierojakoululle yhteydenottopyyntö ja saada vastauksia opintojen aloittamiseen liittyviin kysymyksiisi.

Opiskelijakokemuksia

Lahden Hierojakoulu

Lue Lahden/ Joensuun/ Lappeen Hierojakoulun opiskelijoiden kokemuksia.

Joensuun hierojakoulu Facebookissa

Koulutukset

Koulutukset Paikkakunta
Hierojakoulutus Joensuu
Hierojakoulutus työn ohessa | monimuoto-opiskelu Joensuu
Urheiluhierojakoulutus Joensuu

Haluatko tietää lisää oppilaitoksesta Joensuun Hierojakoulu? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

Joensuu

Näytä puhelinnumero
hierojakoulu.net

Arvioinnit

Keskiarvo: 4,7

Perustuu 7 arviointiin
Kirjoita arviointi
Marika
30 marras 2023

Opetus ja opettajat oli huippuja, ilmapiiri kannustava. ❤️ Tiivis vuosi, mut paljon on oppinut ja antoi hyvän perustan työelämään.

Viltsu
30 marras 2023

Koulutuksen laatu oli hyvää ja monipuolista. Opettajat erittäin ammattimaisia, mukavia ja kuuntelevat opiskelijoita. Ilmapiiri on erittäin ystävällinen kaikkia kohtaan. Sijainti...

Näytä lisätiedot
Osallistuja
26 marras 2019
Hyvä koulu.

Hyvä koulu oppii paljon enemmän mitä käsitys oli aluksi. Käytännön työtä sopivissa määrin.

Sponsoroitu