Erikoisammattitutkinnot

Majoitus- ja ravitsemisalan esimiestyön erikoisammattitutkinto

Koulutuskeskus JEDU, paikassa Haapavesi (+2 sijaintia)
Pituus
Henkilökohtaisen suunnitelman mukaan
Seuraava aloitus
Joustavasti (+3 toteutusta)
Viimeinen hakuaika
Viimeinen hakuaika: Jatkuva haku
Toteutustapa
Monimuotototeutus, Etätoteutus
Pituus
Henkilökohtaisen suunnitelman mukaan
Seuraava aloitus
Joustavasti (+3 toteutusta)
Viimeinen hakuaika
Viimeinen hakuaika: Jatkuva haku
Toteutustapa
Monimuotototeutus, Etätoteutus
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Majoitus- ja ravitsemisalan esimiestyön erikoisammattitutkinto

Majoitus- ja ravitsemisalan esimiestyön tutkinnon suorittanut esimies pystyy suunnittelemaan, organisoimaan, ohjaamaan, valvomaan ja kehittämään päivittäistä toimintaa erilaisissa majoitus- ja ravitsemisalan yrityksissä ja organisaatioissa tulos- ja laatutavoitteiden mukaisesti.

Koulutuksen sisältö ja toteutus

Majoitus- ja ravitsemisalan esimiestyön erikoisammattitutkinnon laajuus on 180 osaamispistettä. Tutkinto muodostuu kolmesta pakollisesta tutkinnon osasta, Päivittäisten toimintojen ohjaaminen (50 osaamispistettä), Esimiehenä toimiminen (60 osaamispistettä) ja Asiakas- ja sidosryhmäsuhteiden hoitaminen (40 osaamispistettä), sekä seuraavista valinnaisista tutkinnon osista (30 osaamispistettä): Kehittämisprojektin toteuttaminen, Monimuotoisen työyhteisön johtaminen, Työpaikkaohjaajana toimiminen tai Ammatillinen tutkinnon osa ammattitutkinnosta tai toisesta erikoisammattitutkinnosta.

Opiskelijalla tulee olla työpaikka jossa voi tehdä esimiestyötä.

Koulutus toteutetaan monimuotoisesti Haapavedellä ja Oulaisissa. Lähiopetuspäiviä on 2 pv/kk.

Työelämässä

Esimies työskentelee erikokoisissa majoitus- ja ravitsemisalan yrityksissä tai organisaatioissatyöhön osallistuvana esimiehenä, vuoroesimiehenä tai yksikön päällikkönä.

Työpaikkoja voivat olla erilaiset hotellit, ravintolat, julkiset ravitsemispalvelut, kahvilat, pikaruokaravintolat, liikenneasemien ravintolat ja erilaiset matkustus- ja rahtilaivat.

Koulutuksen kohderyhmänä ovat majoitus- ja ravitsemisalan yrityksissä ja organisaatioissa esimies- työssä toimivat henkilöt, jotka haluavat suorittaa tutkinnon parantaakseen ammattitaitoaan.

Hakeminen

Voit hakea koulutukseen oppilaitoksen omien kotisivujen kautta.

Tutkinto / todistus

Kustannukset

Koulutuksen hinta on 500 €.

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Majoitus- ja ravitsemisalan esimiestyön erikoisammattitutkinto? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.