paikassa Muurla
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

Muurlan Opisto

Muurlan Opistolle saavutaan opiskelemaan eri puolilta Suomea! Tavoitteena on kouluttaa ihmisiä kohti uutta, oli kyseessä sitten oppivelvollisuuden täyttäminen, uusi ammatti, jatko-opinnot tai urakehitys. Visiona on, että opiskelija kokee itsensä osaavaksi, taitavaksi ja parhaaksi versioksi itsestään.

Muurlan opiston yhteisöllisessä ilmapiirissä opitaan myös tärkeitä sosiaalisia taitoja ja solmitaan ystävyyssuhteita, jotka voivat kantaa läpi elämän. Opisto tunnetaankin laadustaan ja hyvästä ilmapiiristä, minne sinä voit tulla juuri sellaisena kuin olet! Opistolla kohdataan, kuunnellaan ja syvennytään opiskelijoiden yksilöllisiin tarpeisiin. Opetuksessa keskitytään olennaiseen ja mennään nopeasti teoriasta käytäntöön. Opiskelijoiden ympärille luodaan yhteisö, joka auttaa ja tukee opiskeluiden aikana sekä niiden jälkeen.

Opiston kaunis miljöö inspiroi liikkumaan luonnossa ja yhteiset liikuntavuorot sekä nuotio- ja saunaillat ovat hauskoja yhteisiä hetkiä vaikka et asuisikaan opistolla. Salon seudun upeat luontoja ulkoilukohteet ovat lähellä sinua ja vertaansa vailla kuten vaikkapa Teijon kansallispuisto, Mathildedal, idylliset ruukkikylät, saaristo ja koko rannikkoalue.

Tervetuloa opiskelemaan Muurlaan!

Jatkokoulutuksiin ja työelämään valmentavaa koulutusta

Profiloidumme vahvasti kansanopistokentällä luovan alan kansanopistona. Luovien alojen opintolinjat tarjoavat hyvän pohjan pääsykokeisin, jatko-opintoihin sekä työelämään:

• Valokuvaus
  • Sarjakuvataide
  • Animaatio
  • Art & Go taidevuosi
  • Taidevuosi oppivelvollisille

Ammattitaitoiset opettajat ohjaavat ja tukevat opiskelijoiden henkilökohtaista kehittymistä ja ilmaisua. Pienet ryhmäkoot mahdollistavat henkilökohtaisen opetuksen antamisen. Muurlan opistoon voit tulla sellaisena, kuin olet!

Opintolinjojen lisäksi opistolla opiskelee lyhytkursseille ja monimuotokoulutuksiin osallistuvia opiskelijoita. Laadukas & kokonaisvaltainen koulutuskokemus on opistolle sydämen asia. Muurlan opisto kansanopistona haluaa tarjota kaikille mahdollisuuden avoimeen vapaan sivistystyön koulutukseen.

Haluatko lisätietoa Muurlan Opiston koulutustarjonnasta?

Saat lisätietoa Muurlan Opiston koulutustarjonnasta allaolevasta koulutuslistauksesta tai täyttämällä yhteydenottopyyntölomakkeen.

Koulutukset

Koulutukset Paikkakunta
Ekspressiivinen taideterapia 1. vuosikurssi Muurla
Graafisen suunnittelun peruskurssi Muurla
Luontoyhteysohjaajan koulutus Muurla
Ratkaisukeskeinen lyhytterapeutti 50 op Muurla
Työnohjaajakoulutus Muurla

Osallistujakokemuksia

Opiskelijakokemuksia valokuvauksen opinnoista

Muurlan Opisto

Anna ja Klasu kertovat antoisista kokemuksistaan valokuvausopintojen parissa. Lue, mitä he kokivat innostavana Muurlassa!

Sarjakuvataiteen opiskelua Muurlassa

Muurlan Opisto

Sara opiskeli Muurlassa sarjakuvalinjalla ja luki myöhemmin itsensä graafiseksi suunnittelijaksi Lahdessa. Lue, minkälaisia muistoja Saralla on Muurlassa opiskelemisesta!

Sysäys taidealan opintoihin animaatiolinjalta

Muurlan Opisto

Inka Kiikeri opiskeli animaatiolinjalla lukuvuoden 2019–2020, ja tie Muurlaan kävi Turun Ammattikorkeakoulun Taideakatemian animaatiokoulutuksen pääsykokeen kautta. Lue Inkan kokemuksista Muurlassa!

Haluatko tietää lisää oppilaitoksesta Muurlan Opisto? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

Muurlantie 365
25130 Muurla