Ammattitutkinnot

Opiskelukieli
suomi
Seuraava aloitus
2 lokakuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Etätoteutus
Pituus
12 kk
Opiskelukieli
suomi
Seuraava aloitus
2 lokakuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Etätoteutus
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Digi- ja somemarkkinointi – liiketoiminnan ammattitutkinto

Rastor-instituutti
Ota haltuun markkinointiviestinnän kokonaisuus ja ajankohtaiset digimarkkinoinnin työkalut! Opi suunnittelemaan ja toteuttamaan digitaalista markkinointiviestintää, joka on mitattavaa ja joka tukee liiketoiminnan tavoitteita. Tällä tutkinnolla kehityt markkinoinnin ammattilaisen polulla ja saat virallisen todistuksen osaamisestasi. Koulutus sopii sinulle, jos toimit markkinointiviestinnän tehtävissä tai teet markkinointia oman työsi ohella.

Hakeminen

Koulutuksessa perehdyt kannattavaan liiketoimintaan ja digitaaliseen markkinointiviestintään osana sitä. Tunnistat, miten asiakas toimii digitaalisessa ympäristössä ja mistä asiakaskokemus muodostuu. Tiedät, miten eri digitaaliset sisällöt ja kanavat toimivat ja miten tuloksia voidaan mitata. Opit myös parantamaan verkkosivuston hakukonenäkyvyyttä ja ymmärtämään analytiikan perusteet.

Koulutus liittyy saumattomasti omiin työtehtäviisi, ja koulutussisältö räätälöidään sinulle henkilökohtaisesti omien tarpeidesi mukaan. Käytännön tekemisen kautta tehostat samalla organisaatiosi markkinointiviestintää ja kehität asiakaskokemusta jo opiskelun aikana.

Työskenteletkö järjestössä? Katso järjestöjen markkinointiviestintään suunnattu ammattitutkinto! Jos innostut lisää itsesi kehittämisestä, voit myöhemmin syventää markkinoinnin osaamistasi liiketoiminnan erikoisammattitutkinnolla, MJD-tutkinnolla tai Sisällöntuottajan koulutusohjelmalla.

Kustannukset

Osallistumismaksu sisältää tutkinnon  suorittamisen ja kaikki tutkinnon kurssit, joille opiskelija osallistuu, sekä oppimateriaalit ja kirjat.

Tämä koulutus on Opetus- ja kulttuuriministeriön osittain rahoittamaa ammatillista lisäkoulutusta. Opiskelija maksaa vain koulutuksen omarahoitusosuuden (eli osallistumismaksun).

Osallistumismaksu laskutetaan yhdessä erässä, ja sen tulee olla maksettuna ennen koulutuksen alkua. Ammatti- ja erikoisammattitutkinnoissa osoitamme ja lähetämme Opetushallituksen ohjeen mukaan koulutuksen laskun opiskelijalle. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 %  koulutuksen hinnasta.

Rastor-instituutin ammatilliset tutkinnot ovat arvonlisäverottomia.

Koulutus on mahdollista opiskella oppisopimuskoulutuksena.

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Digi- ja somemarkkinointi – liiketoiminnan ammattitutkinto? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.