Ammattitutkinnot

Etätoteutus

Muutosturvakoulutus 55+

Rastor-instituutti
Oletko yli 55-vuotias ja irtisanottu? Tule kehittämään osaamistasi ja hyödynnä muutosturvalain tarjoama koulutusetu. Arvoltaan kahden kuukauden palkkaasi vastaava koulutus on verovapaata etua, jonka avulla voit parantaa työllistymismahdollisuuksiasi. Ota meihin yhteyttä – suunnitellaan yhdessä sinulle sopiva koulutuspaketti!

Hakeminen

Vuoden 2023 alusta tuli voimaan muutosturvalain laajennus, jolla pyritään edistämään yli 55 vuotiaiden työllistymistä ja työssä jaksamista.

Muutosturvalain laajennus koskee sinua, jos:

• olet irtisanottu v. 2023 tai 2024 tuotannollisista tai taloudellisista syistä
  • olet täyttänyt 55 vuotta irtisanomispäivään mennessä
  • olet ollut irtisanovan yrityksen palveluksessa yhtäjaksoisesti edelliset 5 vuotta.

Muutosturvakoulutuksella pyrit lisäämään ammatillisia valmiuksiasi ja edistämään nopeaa uudelleen työllistymistäsi. Voit itse valita koulutuksen sisällön ja kouluttavan tahon, ja sopia siitä TE-palveluiden kanssa.

Lue täältä lisää muutosturvakoulutuksesta yli 55-vuotiaille.

Tutustu Rastor-instituutin koulutustarjontaan ja ota meihin yhteyttä!

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Muutosturvakoulutus 55+? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.