Ammattitutkinnot

Rakennusalan työmaajohdon erikoisammattitutkinto

Rastor-instituutti, paikassa Espoo (+5 sijaintia)
10-15 kk
Opiskelukieli
suomi
1 590 EUR
Seuraava aloitus
8 toukokuuta, 2024 (+8 toteutusta)
Lähiopetus, Etätoteutus
10-15 kk
Opiskelukieli
suomi
1 590 EUR
Seuraava aloitus
8 toukokuuta, 2024 (+8 toteutusta)
Lähiopetus, Etätoteutus

Rakennusalan työmaajohdon erikoisammattitutkinto

Rastor-instituutti
Opi johtamaan henkilöstöä, rakennustuotantoa ja projekteja entistä paremmin. Tässä rakennusalan työnjohtajan koulutuksessa laajennat osaamistasi toimia rakennustyömaalla kannattavasti sekä turvallisuus- ja ympäristöalan ohjeet huomioiden.

Hakeminen

Rakennusalan työmaajohdon erikoisammattitutkinnosta saat tukea esihenkilötyössä tarvitsemiesi vuorovaikutustaitojen kehittämiseen. Opit organisoimaan töitä ja projekteja entistä tehokkaammin, antamaan ja keräämään palautetta sekä asettamaan strategisia tavoitteita vastuualueellasi.

Tutkinto on tarkoitettu rakennusalalla toimiville esihenkilöille, työnjohtajille, tiimivastaaville, yrittäjille, nokka- ja kärkimiehille sekä työnjohtoharjoittelijoille.

Tämän rakennusalan työnjohtajakoulutuksen käytyäsi osaat toimia vaativissa esihenkilötehtävissä ja johtaa työn toteutusta omalla rakentamisen vastuualueellasi tai koko rakennustyömaalla. Osaat myös ottaa huomioon laatuvaatimukset, työturvallisuuden ja ympäristöasioihin liittyvät näkökohdat sekä voimassa olevan lainsäädännön ja viranomaismääräykset.

Voit halutessasi laajentaa tämän koulutuksen Työteknikon koulutustusohjelmaksi, jonka suoritettuasi saat oikeuden käyttää Työteknikko-nimikettä.

Kustannukset

Osallistumismaksu sisältää tutkinnon  suorittamisen ja kaikki tutkinnon kurssit, joille opiskelija osallistuu, sekä oppimateriaalit ja kirjat.

Tämä koulutus on Opetus- ja kulttuuriministeriön osittain rahoittamaa ammatillista lisäkoulutusta. Opiskelija maksaa vain koulutuksen omarahoitusosuuden (eli osallistumismaksun).

Osallistumismaksu laskutetaan yhdessä erässä, ja sen tulee olla maksettuna ennen koulutuksen alkua. Ammatti- ja erikoisammattitutkinnoissa osoitamme ja lähetämme Opetushallituksen ohjeen mukaan koulutuksen laskun opiskelijalle. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 %  koulutuksen hinnasta.

Rastor-instituutin ammatilliset tutkinnot ovat arvonlisäverottomia.

Koulutus on mahdollista opiskella oppisopimuskoulutuksena.
Oppisopimuskoulutuksen hinta määräytyy oppisopimustoimistossa (150–450 €). Kysy meiltä lisää, tai ole yhteydessä oman alueesi oppisopimustoimistoon.

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Rakennusalan työmaajohdon erikoisammattitutkinto? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.