Sasky oppisopimus- ja työelämäpalvelut

paikassa Sastamala (+ 5 sijaintia)
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

Sasky oppisopimus- ja työelämäpalvelut

Saskylla on laajennettu oppisopimuskoulutuksen lupa eli voit suorittaa oppisopimuksella minkä tahansa ammatillisen perus-, ammatti- tai erikoisammattitutkinnon.  Sasky oppisopimus- ja työelämäpalvelut toimii koko Saskyn toiminta-alueella ja tiiviissä yhteistyössä työelämän kanssa. Katso lisää Saskyn oppisopimuksesta. Lisätietoja oppisopimuksesta saat myös Opintopolusta.

Huomioithan, että näiden avointen koulutusten lisäksi voit suorittaa oppilaitoksessa minkä tahansa perus-, ammatti- tai erikoisammattitutkinnon oppisopimuskoulutuksena. Jos olet kiinnostunut jonkin muun kuin nyt avoinna olevan tutkinnon suorittamisesta oppisopimuksella, ota meihin yhteyttä yhteystietolomakkeen kautta.

Haluatko lisätietoa Sasky koulutuskuntayhtymän oppisopimuksesta?

Löydät lisätietoa Sasky oppisopimus- ja työelämäpalveluiden oppisopimuskoulutuksesta Saskyn nettisivuilta. Voit jättää myös yhteydenottopyynnön ja saada sitä kautta vastauksia kysymyksiisi.

Koulutukset

Haluatko tietää lisää oppilaitoksesta Sasky oppisopimus- ja työelämäpalvelut? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

Hoikantie 15
38100 Sastamala