Suomen Yrittäjäopisto

paikassa Hämeenlinna (+ 11 sijaintia)
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

Suomen Yrittäjäopisto

Suomen Yrittäjäopisto on valtakunnallinen koulutus- ja asiantuntijaorganisaatio. Suomen yrittäjäopisto on aikuiskoulutukseen erikoistunut ammatillinen oppilaitos. Oppilaitos vastaa laajasti tulevaisuuden koulutustarpeisiin käytännönläheisellä liiketoimintaosaamisella sekä teknologisella ja tuotannollisella asiantuntijuudella.

Kiinteät toimipaikat ovat Kauhavalla, Seinäjoella, Hämeenlinnassa, Teuvalla, Tampereella ja Turussa. Vuosittain koulutustoimintaa järjestetään kuitenkin lähes 70 paikkakunnalla ja toimintaa on myös kansainvälisesti. Verkko-opintoina meillä voi suorittaa perus- ammatti- ja erikoisammattitutkintoja sekä laajasta valikoimasta yksittäisiä verkkokursseja, joita voi ostaa myös suoraan verkkokaupasta.

Suomen Yrittäjäopisto tähtää kasvuun ja kehittymiseen. Oppilaitoksen tehtävänä on auttaa yrittäjyydellä ja osaamisella asiakkaita ja kumppaneita menestymään. Suomen Yrittäjäopisto haluaa vahvistaa yrittäjyyden henkeä osana kaikkea toimintaa. Alan paras asiakaskokemus taataan toteuttamalla yksilöllisiä, luovia ja helposti saavutettavia palveluita arjen tarpeisiin.

Haluatko lisätietoa Suomen Yrittäjäopiston koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa Suomen Yrittäjäopiston koulutustarjonnasta ja opintojen sisällöstä alla olevasta koulutuslistauksesta. Jokaisen koulutusesittelyn yhteydessä sinulla on mahdollisuus lähettää Suomen Yrittäjäopistolle yhteydenottopyyntö ja saada vastauksia opintojen aloittamiseen liittyviin kysymyksiisi.

Videoesittely

Koulutukset

Haluatko tietää lisää oppilaitoksesta Suomen Yrittäjäopisto? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

Raatihuoneenkatu 21
13100 Hämeenlinna