Tallinn University of Technology (TalTech)

paikassa Tallinna (+ 4 sijaintia)
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

Tallinn University of Technology (TalTech)

TalTech – missä kestävä digitaalinen tulevaisuus tehdään!

Miksi TalTech?

Vankka maine ja kansainvälinen opiskelukokemus

• Vuonna 1918 perustetussa TalTechissä on noin 9000 opiskelijaa (10 % kansainvälisiä), mikä tekee siitä suurimman ja yhden kansainvälisimmistä yliopistoista pääkaupungissa.
  • Sijoittunut maailman yliopistojen 3 %:n kärkijoukkoon (QS World University Rankings) ja 2 %:n kärkijoukkoon tietyillä aloilla, kuten tekniikassa, teknologiassa ja liiketaloudessa.
  • EuroTeQ-verkoston jäsenyys antaa opiskelijoille pääsyn kursseille muissa huippuluokan teknologiayliopistoissa eri puolilla Eurooppaa.

Ainutlaatuiset ohjelmat ja käytännönläheiset opinnot

• Ainutlaatuiset ja kansainvälisesti tunnustetut ohjelmat ja moderni oppimisympäristö luovat opetussuunnitelmat, jotka on räätälöity vastaamaan työmarkkinoiden viimeisimpiä vaatimuksia. Prosessiin otetaan aktiivisesti mukaan kokeneita yksityisen sektorin ammattilaisia.
  • TalTechissä toteutetaan haasteisiin perustuvaa oppimista, ratkaistaan oikean maailman ongelmia ja kehitetään taitoja, jotka ovat välttämättömiä nykypäivän dynaamisessa maailmassa.
  • Modernit laboratoriot ja tilat odottavat opiskelijoita vihreällä ja älykkäällä kampuksella. Siellä testataan ja otetaan käyttöön huipputeknologiaa päivittäin. Kampuksella toimii myös yli 50 korkean teknologian yritystä.

Vilkas opiskelijaelämä ja urheiluyhteisö

• TalTech on tunnettu aktiivisesta opiskelijaelämästään lähes 40:llä erilaisella opiskelijajärjestöllä, jotka osallistuvat kaikkeen satelliitin rakentamisesta suurtapahtumien järjestämiseen. Jokaisella opiskelijalla on mahdollisuus löytää intohimonsa ja saada arvokasta kokemusta oppiessaan johtamaan yritystä tai projektia.
  • Maailmanluokan urheilutilat ja elinvoimainen urheiluyhteisö rikastuttavat osaltaan opiskelijakokemusta.
  • Laaja ja aktiivinen alumniyhteisö, jossa on yli 70 000 valmistunutta maailmanlaajuisesti, tehostaa opintomatkaa, tarjoaa arvokkaita yhteyksiä ja avaa lupaavia tulevaisuudennäkymiä jokaiselle TalTechin opiskelijalle.

Opinnot TalTechissä

TalTech tarjoaa 4 kandidaatin ja 12 maisterin tutkintoa englanniksi seuraavilla aloilla

• Information Technologies (including Cyber Security and e-Governance)
  • Business and Governance (including MBA, Law, and Technology Governance)
  • Engineering
  • Maritime Sciences

Kaikki ohjelmat ovat kansainvälisesti tunnustettuja, ja ne tarjoavat korkeatasoista koulutusta yhdistämällä syvällistä opiskelua ja luovia laboratorioita. Näin saat parhaan käytännön kokemuksen koulutuksellesi ja urallesi.

EU:n ja ETA:n kansalaisille opinnot ovat lukukausimaksuttomia (paitsi School of Business and Governance). Lisäksi tarjolla on useita apurahoja.

Haluatko lisätietoa TalTechin koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa Tallinnan teknillisen yliopiston koulutustarjonnasta ja opintojen sisällöistä alla olevasta koulutuslistauksesta. Voit myös pyytää lisätietoja suoraan kouluttajalta täyttämällä yhteydenottopyyntölomakkeen.

Koulutukset

Haluatko tietää lisää oppilaitoksesta Tallinn University of Technology (TalTech)? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

Ehitajate tee 5
19086 Tallinna