paikassa Turku
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

Turun Hieronta-Akatemia

Tervetuloa opiskelemaan hierontaa iloiseen ja asiantuntevaan Turun Hieronta-Akatemian joukkoon! Turun Hieronta-Akatemia tarjoaa koulutusta kaikille hieronnasta ja hyvinvoinnin edistämisestä kiinnostuneille. Hieronta-Akatemia on kouluttanut vuodesta 1994 lähtien ammattitaitoisia hierojia.

Joustavaa hierojakoulutusta

Haaveilit sitten uudesta ammatista, osa-aikatyöstä tai haluat laajentaa jo olemassa olevaa ammattitaitoasi, hierojakoulutus soveltuu tarpeisiisi.

Hierojakoulutus sopii myös urheilijoiden parissa toimiville vanhemmille, huoltajille, valmentajille sekä itse urheilijoille.

Turun Hieronta-Akatemiassa voit opiskella joustavasti työn ohessa omien tavoitteidesi mukaisesti. Sinulla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta hieronnasta.

Olet lämpimästi tervetullut tutustumaan Turun Hieronta-Akatemiaan sekä keskustelemaan opiskelustasi opettajien kanssa!

Haluatko lisätietoa Turun Hieronta-Akatemian koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa Turun Hieronta-Akatemian koulutustarjonnasta ja opintojen sisällöstä alla olevasta koulutuslistauksesta. Jokaisen koulutusesittelyn yhteydessä sinulla on mahdollisuus lähettää Turun Hieronta-Akatemialle yhteydenottopyyntö ja saada vastauksia opintojen aloittamiseen liittyviin kysymyksiisi.

Videoesittely

Koulutukset

Koulutukset Paikkakunta
Hierojakoulutus Turku
Hieronnan jatkokoulutukset Turku

Haluatko tietää lisää oppilaitoksesta Turun Hieronta-Akatemia? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

Turun Hieronta-Akatemia

Humalistonkatu 17 a, 2. krs.
20100 Turku

Näytä puhelinnumero