Keitä me olemme?

Tiedämme, ettei oman jutun löytäminen ole aina helppoa.

Olemme itsekin kamppailleet alanvalinnan kanssa –  et ole yksin ajatustesi kanssa. Joskus pitää kääntää useampikin kivi, jotta oma intohimo löytyisi. Eikä toisaalta kaikkien tarvitse suhtautua koulutukseen tai työhön inthimolla. Ei myöskään ole tavatonta, että omat mielenkiinnon kohteet muuttuvat vuosien varrella.

Haluamme auttaa sinua löytämään oman juttusi, jotta pääset toteuttamaan itseäsi ja hyödyntämään omia vahvuuksiasi. Kannatamme yhdenvertaisuutta ja olemme sitä mieltä, että kenenkään ei pidä joutua kokemaan opiskelupaikan valinnassa tai opiskellessaan vähättelyä, kiusaamista tai ulkopuolelta tulevaa painostusta valintojen suhteen.

Sinulla on oikeus tehdä omat valintasi.

Olemme täällä auttaaksemme sinua.

Uskomme, että koulutus mahdollistaa paremman huomisen. Opiskelemalla et vain opi uusia asioita ja taitoja, vaan ymmärrät samalla paremmin sinua ympäröivää maailmaa.

Teemme lujasti töitä, jotta voimme inspiroida ja auttaa sinua sopivan koulutuksen löytämisessä, olit minkä ikäinen tahansa. Miksi? Koska ansaitset mahdollisuuden tavoitella unelmiasi ja tehdä asioita, jotka koet merkityksellisiksi.

Opiskelu voi olla elämäsi parasta aikaa, jos annat sille mahdollisuuden. Mitä sanot?

Löydä oma polkusi meidän avullamme.

Autamme joka vuosi yli kahta miljoonaa suomalaista oman koulutuksensa löytämisessä. Jos olemme jotain oppineet, niin sen, ettei ole olemassa yhtä oikeaa polkua.

Hakukoneemme avulla voit etsiä, vertailla ja ottaa yhteyttä sinua kiinnostaviin oppilaitoksiin.

Aloita matkasi tästä

Miksi studentum.fi?

Tiedonhaku on muuttunut viimeisen vuosikymmenen aikana huimasti, ja omatoiminen opintojen suunnittelu on kehittynyt entistä vaivattomammaksi. Koulutusvaihtoehtojen määrä ja internetin tietotulva saa kuitenkin monen koulutuspaikan etsijän pään pyörryksiin. studentum.fi-koulutussivusto helpottaa jatko-opintojaan suunnittelevien nuorten ja aikuisten tiedonhakua ja auttaa samalla oppilaitoksia markkinoimaan koulutuksiaan.

studentum.fi auttaa koulutuspaikkaa etsivää löytämään etsimänsä

studentum.fi-sivustolla käyttäjä voi vertailla eri koulutusvaihtoehtoja koulutusalan, koulutustyypin tai paikkakunnan mukaan. Tuomme koulutusvaihtoehtoja tarjoavat oppilaitokset lähelle tulevaa opiskelijaa, sillä kiinnostuneet voivat lähettää sivuston kautta yhteydenottopyyntöjä kiinnostaville oppilaitoksille.

Oppilaitos- ja koulutusesittelyjen lisäksi studentum.fi-koulutussivustolta löytyy kattavasti tietoa opiskeluun ja koulutusmaailmaan liittyvistä aiheista, kuten tietoa opintoihin hakeutumisesta, pääsykokeista, opintojen rahoituksesta, opiskelupaikkakunnista ja opiskelusta ulkomailla. Suosittuja sisältöjä ovat myös opiskelijoiden antamat koulutusarvioinnit, opiskelijahaastattelut, videoesittelyt ja ammatinvalintatesti.

Tavoitamme kuukausittain yli 200 000 koulutusta etsivää nuorta ja aikuista

studentum.fi-koulutussivusto lanseerattiin tammikuussa 2009. Siitä lähtien sivuston suosio on kasvanut tasaiseen tahtiin. Tällä hetkellä studentum.fi on Suomen käytetyin yksityinen koulutussivusto peruskoulun jälkeisille koulutuksille.

Tavoitamme kuukausittain yli 200 000 koulutusta etsivää nuorta ja aikuista.

studentum.fi:n lisäksi tiimimme ylläpitää myös työelämän koulutukset yhteen kokoavaa koulutus.fi:tä, joka on tarkoitettu kaikille täydennyskoulutusta, työelämän kurssia tai pidempää koulutusta etsivälle.

Meille harjoitteluun?

Tarjoamme viestinnän ja digitaalisen markkinoinnin harjoittelupaikkoja korkeakouluopiskelijoille. Lue lisää täältä.

Vuosien kokemus pohjoiseurooppalaisista ja globaaleista koulutusmarkkinoista

studentum.fi-sivusto kuuluu Keystone Education Group -organisaatioon, joka on ylläpitänyt eri kohderyhmille suunnattuja koulutushakusivustoja jo vuodesta 2001 lähtien. Voit lukea lisää Keystonen sivuilta.

Keystonen avoimia työpaikkoja voit katsoa täältä.

Mainokset