Ammattitutkinnot

Etätoteutus

Digitaalisen ja sosiaalisen myynnin koulutusohjelma

Rastor-instituutti
Myyntikoulutus nykyajan myyjälle! Digitaalinen ja sosiaalinen myynti kuuluvat jokaisen tulosta tavoittelevan myyjän työkaluihin. Tässä myyntikoulutuksessa otat käytännössä haltuun digitaaliset ja sosiaaliset myyntikanavat. Saat vinkkejä, kuinka voit hyödyntää tekoälyä omassa myyntityössäsi, opit tekemään tuloksellista etämyyntiä ja päivität myyntiprosessisi vastaamaan nykyasiakkaan ostoprosessia.

Hakeminen

Myyjä etsii aina entistä tuloksellisempia tapoja myyntityöhön – ja tämä myyntikoulutus on niitä pullollaan. Koulutus rakentuu myynnin perusprosessin pohjalle, mutta tarjoaa tuoreet ja käytännölliset työkalut myyntityöhön digitaalisesti, etänä ja sosiaalisissa kanavissa. Opit myymään nykyistä tehokkaammin ja tuloksellisemmin.

Koulutuksesta saat aidosti arkeen istuvia toimintamalleja, jotka on testattu tuloksellisiksi lukuisten myyjien työssä erilaisissa organisaatioissa. Poimit niistä sopivimmat omaan työhösi ja harjoittelet asiantuntijoiden ohjauksessa uutta tapaa tehdä myyntiä.

Tämä myyntikoulutus soveltuu myyntitehtäviin tähtääville sekä myyjille, myynnin esimiehille, myyntiä tekeville asiantuntijoille ja muille, jotka haluavat ottaa käyttöön nykyaikaiset myyntityön keinot. Koulutus perehdyttää kerralla vaikka koko myyntitiimin nykyaikaiseen myyntityöhön.

Suoritat kaikki koulutusosiot kätevästi verkon kautta työn ohessa. Lisäksi opit ja harjoittelet omaa työtäsi tehden.

Kustannukset

Opiskelumaksu maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tai laskutetaan ennen koulutuksen alkua yhdessä erässä. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen  alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Digitaalisen ja sosiaalisen myynnin koulutusohjelma? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.