Ammattitutkinnot

Lähiesimiestyön ammattitutkinto

Koulutuskeskus JEDU, paikassa Haapajärvi (+3 sijaintia)
Henkilökohtaisen suunnitelman mukaan
Seuraava aloitus
Joustavasti (+4 toteutusta)
Viimeinen hakuaika
Viimeinen hakuaika: Jatkuva haku
Monimuotototeutus, Etätoteutus
Henkilökohtaisen suunnitelman mukaan
Seuraava aloitus
Joustavasti (+4 toteutusta)
Viimeinen hakuaika
Viimeinen hakuaika: Jatkuva haku
Monimuotototeutus, Etätoteutus

Lähiesimiestyön ammattitutkinto | Koulutuskeskus JEDU

Lähiesimiestyön ammattitutkinnon suorittaneella on osaamista suunnitella ja ohjata työryhmän työskentelyä sekä perehdyttää työntekijöitä tai opiskelijoita työpaikkaan ja tehtäviin. Tutkinnon suorittaneille on hyvät viestinälliset valmiudet ja hän osaa kehittää työryhmänsä toimintaa. Hänellä on perustiedot esimiestyöstä.

Koulutuksen sisältö ja  toteutus

Tutkinto muodostuu yhdestä pakollisesta ja kahdesta valinnaisesta tutkinnon osasta. Pakollinen tutkinnon osa on lähiesimiehenä toimiminen ja valinnaiset tutkinnon osia ovat asiakassuhteiden hoito, toiminnan kannattavuus, henkilöstötyö ja kehittämissuunnitelma.

Koulutus toteutetaan monimuotoisesti, lähiopetusta on 1–2 päivää/kk.

Työelämässä

Tutkinnon suorittanut voi toimia päivittäisjohtamisen tehtävissä erilaisissa toimintaympäristöissä esimerkiksi työryhmän, tiimin, osaston, palveluyksikön tai vastaavan lähiesimiehenä tai työryhmän vetäjänä.

Hakeminen

Voit hakea koulutukseen oppilaitoksen omien kotisivujen kautta.

Tutkinto / todistus

Kustannukset

Koulutuksen hinta on 600 €. Oppisopimuksena koulutus on maksuton.

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Lähiesimiestyön ammattitutkinto? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.