Erikoisammattitutkinnot

Kysy lisätietoa katso lisätiedot
Oppisopimuskoulutus

Johtamisen ja yritysjohtamisen erikoisammattitutkinto

Haluatko kehittyä johtajana? Johtamisen ja yritysjohtamisen erikoisammattitutkinto on koulutus sekä yksityisen että julkisen sektorin johtamistehtävissä toimiville henkilöille. Tutkinnon myötä opit johtamaan henkilöstöä, yrityksen taloutta ja kehittämään toiminnan tuloksellisuutta. Koulutus toteutetaan yhteistyössä Management Institute of Finland MIF Oy:n kanssa.

Johtamisen ja yritysjohtamisen erikoisammattitutkinto on tarkoitettu sinulle, joka toimit yrittäjänä tai esimiehenä joko omassa yrityksessäsi, julkisella sektorilla tai toisen työnantajan palveluksessa. Koulutus sopii sinulle, jos vastaat koko yrityksen toiminnasta, sinulla on selkeä oma vastuualue organisaatiossa tai sinulla on jo kokemusta esimiestehtävistä ja intoa kehittää omaa esimiesosaamistasi.

Tutkinnon sisältö ja laajuus

Johtamisen ja yritysjohtamisen erikoisammattitutkinto 180 osp

Pakollinen ammatillinen tutkinnon osa

• Johtajana toimiminen, 80 osp

Valinnaiset ammatilliset tutkinnon osat

• Strategiatyön johtaminen, 50 osp
  • Projektin johtaminen, 50 osp
  • Työyhteisön kehittämisen johtaminen, 50 osp
  • Henkilöstön ja osaamisen johtaminen, 50 osp
  • Asiakkuuksien johtaminen, 50 osp
  • Talouden johtaminen, 50 osp
  • Tuotanto- tai palveluprosessien johtaminen, 50 osp

Koulutuksen toteutus

Koulutus toteutetaan oppisopimuksella käytännön työtehtävissä omalla työpaikalla ja sitä täydennetään Management Institute of Finland MIF Oy:n järjestämillä tietopuolisilla koulutuspäivillä noin kerran kuukaudessa.

Oppisopimus sopii sinulle, joka haluat opiskella ammatin työn yhteydessä, päivittää osaamistasi tai vaihtaa alaa. Koulutus edellyttää alan työpaikkaa tai yrittäjänä toimimista koulutuksen aikana.

Hakeminen

Koulutukseen haetaan oppilaitoksen omien verkkosivujen kautta.

Jos näkyvissä ei seuraavaa aloitus- ja hakuajankohtaa, olethan yhteydessä kouluttajaan.

Tutkinto / todistus

Koulutuspaikka

Tietopuolisen opetuksen koulutuspaikka

Management Institute of Finland MIF Oy

Teknologiantie 1

90590 Oulu

Kustannukset

Opiskelijamaksu on 450€.

Voit katsoa lisätietoja koulutuksesta oppilaitoksen sivuilta, jonne pääset siirtymään Yhteenvetolaatikon Lue lisää -painikkeen kautta. Voit myös kysyä lisää oppilaitokselta. Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.