Ammattitutkinnot

Etätoteutus

Luottotutkinto™

Rastor-instituutti
Luottotutkinnon opiskeltuasi hoidat itsenäisesti ja ammattimaisesti perintää, luotonvalvontaa ja luotonhallintaa. Tehokkaalla luotonhallinnalla voit vähentää yrityksesi perintätoimia ja luottotappioita.

Hakeminen

Luottotutkinnon käytyäsi olet luotonvalvonnan ja luotonhallinnan ammattilainen. Osaat arvioida yrityksen luottokelpoisuuden ja hoitaa vapaaehtoista ja oikeudellista perintää. Yrityksen rahoitus- ja vakuusvaihtoehdot selkenevät, ja taloutta koskevan informaation käyttö liiketoiminnan tukena tehostuu. Saat myös luotonvalvonnassa, luotonhallinnassa ja perintätoiminnassa tarvittavat vuorovaikutus- ja neuvottelutaidot.

Koulutus soveltuu luotonvalvontaa, luotonhallintaa ja perintää hoitaville yrityksissä, julkishallinnossa ja järjestöissä sekä luottoalan ja perintätoimen tehtäviin siirtyville. Koulutus sopii myös luottoalan tehtävien perehdytykseen.

Olemme kehittäneet Luottotutkinnon yhteistyössä Luottoalan Asiantuntijat ry:n kanssa. Luottoalan Asiantuntijat ry myöntää koulutuksen käyneelle oikeuden käyttää lyhennettä LTS nimen yhteydessä. Koulutuksesta on valmistunut jo yli 1000 perinnän sekä luotonvalvonnan ja -hallinnan ammattilaista.

Kustannukset

Opiskelumaksu maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tai laskutetaan ennen koulutuksen alkua yhdessä erässä. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen  alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Luottotutkinto™? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.