Markkinoinnin ja arvoketjujen johtamisen tutkinto-ohjelma, kauppatieteiden maisteri
Markkinoinnin ja arvoketjujen johtamisen tutkinto-ohjelmassa perehdytään erikoistumissuunnasta riippuen mm. strategiseen liikepaikkasuunnitteluun, hankinta-,tuotanto- ja logistiikkakonseptien kehittämiseen, markkinointiratkaisujen suunnitteluun ja käytännön toteutukseen sekä markkinointiviestintään tai strategiseen tietohallinnon johtamiseen. Saat valmiudet luoda ja kehittää palvelu- ja ratkaisukeskeistä liiketoimintalogiikkaa. Erikoistumissuunnaksi voit valita digitaalisen liiketoiminnan, markkinoinnin, talousmaantieteen tai toimitusketjujen johtamisen.
Tutkinto-ohjelmasta valmistuttuasi osaat soveltaa tutkimus-, viestintä- ja informaatiolukutaitoja sekä kykenet työskentelemään erityyppisissä verkostoissa ja tiimeissä sekä monipuolisissa organisaatioiden asiantuntija- ja johtotehtävissä omalla erikoistumisalueellasi.
Lähde: Opintopolku
Hakeminen
Koulutukseen haetaan valtakunnallisessa yhteishaussa osoitteessa opintopolku.fi.
Tutkinto / todistus
Kauppatieteiden maisteri
Seuraavat toteutukset
Turun yliopisto | University of Turku
Kansainvälisen tutkimusyliopiston koulutustarjonta, mutta samalla kompakti kampus ja kodikas tunnelma ovat Turun yliopiston ehdottomia valttikortteja. Yliopisto tarjoaa yli 70 koulutusohjelmaa ja yli 130 oppiainetta 8 tiedekunnassa. Turun yliopistosta valmistuvat ovat luovia ja oma-aloitteisia asiantuntijoita, joille valmiit ratkaisut ja toimintamallit eivät...
Lue lisää oppilaitoksesta Turun yliopisto | University of Turku ja katso koulutustarjonta täältä