Ammatillinen koulutus

Etätoteutus

Työnjohto monikulttuurisessa työyhteisössä

Rastor-instituutti
Opi johtamaan teknisen alan ja teollisuuden monikulttuurisia tiimejä! Koulutus tukee uraasi työnjohtajana ja opit vastaamaan uudistuviin osaamistarpeisiin erilaiset ihmiset ja kulttuurit huomioiden. Kulttuurisensitiivinen tapa toimia hyödyttää myös liiketoimintaa: kehittämällä monikulttuurisuutta tukevia käytäntöjä sujuvoitatte projekteja, parannatte työntekijäkokemusta ja työtyytyväisyyttä.

Hakeminen

Opit toimimaan tehokkaammin ja turvallisemmin monikulttuurisen työyhteisön työnjohtajana. Tiedät, miten ennakoit ja jopa vältät ongelmatilanteita sekä toimit esimerkkinä koko työyhteisölle.

Saat keinoja, joilla parannat projektien sujuvuutta, työturvallisuutta ja työviihtyvyyttä. Ymmärrät paremmin kulttuurisia eroja, kommunikoit sujuvammin monikulttuurisessa ympäristössä ja opit tuottamaan ohjeita kielitietoisesti.

Saat koulutuksesta vastaukset mm. näihin:

• Miten toimin tilanteissa, joissa yhteiset odotukset eivät ole selvillä?
  • Miten ylitän kielimuureja ja takaan työturvallisuuden?
  • Miten varmistan, että työntekijät ymmärtävät tavoitteet?
  • Miten voin ratkaista kulttuurieroihin liittyviä haastavia tilanteita?
  • Miten saan tiimin jäsenet toimimaan hyvässä yhteistyössä, kaikki viihtymään työssään ja projektit sujumaan tehokkaasti?

Koulutus soveltuu teknisen alan työnjohtajille, tuotantolaitosten työnjohtajille ja rakennus- ja meriteollisuuden työnjohtotehtävissä työskenteleville henkilöille, joiden työyhteisö on monikulttuurinen. Koulutus on erinomainen lisä työteknikoille, HR-päättäjille ja tuotannon esihenkilöille.

Kustannukset

Opiskelumaksu maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tai laskutetaan ennen koulutuksen alkua yhdessä erässä. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen  alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Työnjohto monikulttuurisessa työyhteisössä? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.