Leipuri

Paikka
Näytä kaikki suodattimet
Näin suodatamme hakutuloksia
Haluatko tietää, miten suodatamme hakutuloksia? Lue täältä lisää siitä, miten koulutukset listautuvat hakutuloksissa.
Osuvin hakutulos
Näyttää 1-18 koulutusta 18 tuloksesta
Näin suodatamme hakutuloksia
Osuvin hakutulos
  • = Kesän lisähaussa
Näyttää 1-18 koulutusta 18 tuloksesta
Mainokset

Suositut sijainnit

Opiskelijoiden kokemuksia alalla Leipuri

Vid Axxell Ekenäs studerar ungefär 400 studerande, såväl unga som vuxna men också studerande med specialla behov. I personalen är vi ca 60 personer.

Axxell Ekenäs var tidigare en del av Yrkesinstitutet Sydväst. Går vi ännu längre bak i historien så var utbildningarna egna enheter ss "hantverksskolan", "sjukvårdsskolan" och "handelsinstitutet".

Axxell Pargas i Åbolands skärgård erbjuder utbildning för unga, vuxna, företag och samfund. Vi beaktar näringslivets behov och bedriver sådan verksamhet som gagnar utvecklingen i vår region.

Som vuxen kan du även på ett flexibelt sätt avlägga en examen vid sidan av ditt arbete eller delta i en läroavtalsutbildning. Till vårt utbud hör examen för närvårdare, turisttjänsteman, skolgångsbiträde, familjedagvårdare, guide och sekreterare.

medietekniklinjen lär du dig den professionella tekniken bakom tv- och studio produktioner. Läsåret delas in i två delar.

Medietekniklinjen samarbetar med skolans andra medielinjer (dokumentärfilm och reportage) där medietekniklinjen ansvarar för det tekniska i produktionerna. Till projekt hör bl.a. musikvideo, reportage, dokumentärfilm, chroma key, magasinprogram och en legoanimation.